Sunday, February 22, 2009

Hari ini, hari .....

Salam kepada semua!

Ha! Kalau anda semua nak tahu, hari ini hari Ahad. Hebat tak aku? Hebat kan! (tiada modal dah ni).

Ye, bangun pagi, gosok gigi, mandi dan surf internet. Oyeahh!

Aku dah tak sabar-sabar menunggu esok (23hb). Kenapa?

Sebabnya, esok adalah tarikh untuk menunaikan cheque yang di terima setelah menyertai Ceramic Business Club. Gembiranya! Nak lihat cheque nya? Let check it out!

Dua keping dated cheque bertarikh sebulan dan dua bulan dari tarikh penyertaan. Aku menyertai CBC bersama Idham (share 2 la), jadi secara pembahagian, sebulan aku akan mendapat RM50, tanpa membuat kerja. Berbaloi tak? Kami join bermodalkan RM900, dan menerima cheque RM1000! Untung RM100! Ke anda still tak faham? Kalau anda tak faham, boleh lah ke link 'Jutawan Ceramic' di 'Pautan Lain' di bahagian kanan blog aku.

Cheque di atas di daftarkan atas nama idham jadi dia saja yang boleh menunaikan cheque ini. Aku akan menyertai CBC atas nama sendiri setelah naik semester hadapan. Semoga berjaya.

Jika anda berminat, boleh lah hubungi aku di 0177341204 / 0197134102 atau email proceez@gmail.com.

Anda tentukan masa depan anda! Marilah berubah. :-)

No comments: